Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt ma wady, w ramach gwarancji lub rękojmi możecie Państwo złożyć reklamację na produkt.
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Prosimy nie wysyłać produktu do nas przed wysłaniem poniższego formularza!
Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy i poinformuje o dalszym postępowaniu. Możliwe, że konieczne będzie przesłanie skanu lub zdjęcia dowodu zakupu - jest to niezbędne do przeprowadzenia dalszego procesu składania reklamacji. Prosimy upewnić się, czy posiadacie Państwo taki dokument.
1. W przypadku niektórych produktów możliwe jest odebranie wadliwego produktu bezpośrednio przez producenta lub importera, co zaoszczędzi Państwa czas. Jeżeli producent lub importer oferuje taką możliwość, poinformujemy Państwa o tym.
2. W niektórych przypadkach problem z produktem rozwiązuje wysłanie Klientowi części zamiennych lub nowego elementu na wymianę. W związku z tym prosimy nie wysyłać do nas uszkodzonego produktu przed wcześniejszym skontaktowaniem się z nami.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: sklep@bioekowy.pl, tel. 505-322-815.